Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна карета

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги, някой има ли идея това от какво може да се е получило?
    Предполагам когато съм сменял карето и съм натискал полуоската надолу е опирала там, докато съм го удрял?
    Свалих колелото, за да огледам понеже преди няколко дни ми се появи едно щракане вдясно като от каре, но беше постоянно, дори и когато колата се движеше направо, без значение на скорост или на свободна.
    Бях си на 15-тина км. от вкъщи и се надявах да ме прибере.
    Карах така околу 10-на километра, след което щракането изведнъж изчезна и повече не се появи.
    Като се прибрах вдигнахме колата на крик, но не свалихме колелото-всичко изглежда наред, само скобата на маншона я няма. Помислихме, че скобата се е отхлабила и тя е тракала, докато накрая е паднала.
    Взех друга скоба и днес реших да я слагам.
    Оказа се, че старата си е там, а маншона е скъсан.
    Attached Files
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      От натискане или блъскане е станало това...
      Щракането може да е външното каре.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #18
        Да, и аз стигнах до извода, че е от натискане.
        Материала е доста мек и се огъва лесно с клещи.
        Не вярвам щракането да е от външното-сменено е януари тази година и от тогава да са изминати около 1000км.
        Освен това се чуваше постоянно, без значение дали е на скорост, на свободна и колата се движи направо.
        Сега като изчезна щракането не се чува дори при тръгване с пълен ляв или десен с доста газ.
        А по принцип разбито външно каре се чува точно тогава.
        И сега, за да сменя скъсания маншон трябва или пак да вадя външното или полуоската заедно с вътрешното?
        Тая кола толкова време не ми беше правила никакви проблеми, сега се събраха няколко наведнъж
        ПП:
        А дали заради скъсания маншон не са влезли боклуци/камъчета и след няколко километра да са "излетели" с греста?
        Last edited by hsr; d.m.y г., 16:53.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #19
          Така....днес реших да сменям скъсания маншон.
          Външното каре излезе много лесно. Оказа се, че зегерката, която го държи я няма. Намерих я счупена и залепнала за вътрешността на маншона.
          Смених скъсания вътрешен маншон, без да свалям карето и спрях до там. Някой може ли да подскаже откъде мога да намеря такава зегерка?
          Едва ли ще я има по магазините за авто части.

          Edit:
          Поразрових се из нета и разбрах, че такива зегерки имало в магазините за крепежни елементи, а също и в тези за лагери и семеринги.
          Това обаче в големите градове.
          А понеже при нас няма, ми хрумна да питам по сервизите-нали сменят карета, а новите си идват комплект (т.е. старите са им излишни)
          Предполагам повечето не ги пазят, но може някъде да ми излезе късмета.
          Дадоха ми тази и след малко свиване с менгемето стана.
          Attached Files
          Last edited by hsr; d.m.y г., 11:44.
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment

          Working...
          X